Takip et

Bildirimler nedir, nasıl yönetilir?

Cosa, uygulama kapsamındaki çeşitli işlemler ve değişiklikler için kullanıcılarına bilgilendirme mesajları gönderebilmektedir. Bilgilendirmeler temel olarak iki yöntemle yapılmaktadır:

  • E-posta ile
  • Anlık bilgilendirme (push notification) ile

Şu andaki aşağıdaki işlemler için kullanıcılara bilgilendirme yapılmaktadır:

  • Davetler: yetkili olduğunuz ev tanımları için yarattığınız kullanıcı davetleri için
  • Alarmlar: Cosa'nın fark ettiği beklenmedik durumlar için
    • Cosa İstasyon'dan belirli bir süre veri alımı olmaz ise
    • Cosa tarafından belirlenmiş sıcaklığa erişim konusunda bir sıkıntı görünüyor ise (örneğin ortam sıcaklığının 27 derece olduğu bir ortamda Cosa soğutma modunda 25 derece'ye ayarlı olduğu halde herhangi bir ortam sıcaklığı düşüşü gözlemleyemiyorsa)
  • Profil Güncelleme: kullanıcı tanımlarında yaptığınız güncelleme işlemleri için

Bilgilendirmelere ulaşmak için menü'den en alttaki "Bildirimler" adımı seçilmelidir:

Seçim sonrasında kullanıcıya Cosa tarafından gönderilmiş olan bildirimler gösterilir, kullanıcı isterse okuduğu bir bildirimi silebilir.

Bu ekranda ayarlar menüsü seçilerek kullanıcı kendisi ile ilişkili bildirimlerin iletimini ve iletim şeklini yönetebilir.

 

 

Bu makale yardımcı oldu mu?
0 kişi içerisinden 0 kişi bunun yardımcı olduğunu düşündü
Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder

Yorumlar

Bir Zendesk Hizmetidir