Takip et

Cihaz bulunamadı hatası alıyorum, ne yapmalıyım?

Öncelikle Cosa_XXXX ağına bağlı olduğunuzdan emin olun. Eğer Cosa ağına bağlıysanız, Cosa ağında DNS ayarlarının otomatik olarak alındığından emin olmanız gerekiyor. Eğer manuel olarak girilmiş bir DNS kullanıyorsanız, cihaz kurulumunu gerçekleştiremeyeceksiniz. Kullandığınız DNS'i kaldırdıktan sonra kurulumu tamamlayabilir ve dilerseniz cihaz kurulduktan sonra tekrar DNS kullanabilirsiniz.

DNS kullanmamanıza rağmen cihaz bulunamadı hatası alıyorsanız, eski bir sürüm Cosa'yı kuruyor olabilirsiniz. Lütfen Cosa'yı web'den değil, mobil uygulamamız üzerinden kurmayı deneyiniz. Bu işlem 10 dk kadar sürecek ve Cosa bu sürede zaman zaman kırmızı-beyaz arasında renk geçişi yapacaktır, lütfen bekleyiniz.

Bu işlemleri yapmanıza rağmen hala problem yaşamaya devam ediyorsanız lütfen bizimle iletişime geçin, anlık destek ile yardımcı olalım.

Bu makale yardımcı oldu mu?
1 kişi içerisinden 0 kişi bunun yardımcı olduğunu düşündü
Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder

Yorumlar

Bir Zendesk Hizmetidir