Takip et

Kurulum sırasında kendi ağımı göremiyorum, ne yapmalıyım?

Akıllı Kurulum yapmaya çalışırken kablosuz ağınızın ismini listede göremiyorsanız aşağıdaki adımları takip ederek sorunu çözebilir veya kaynağını tespit edebilirsiniz.

  • Bekleyiniz: İlk bakışta kablosuz ağınızı göremiyor bile olsanız, Cosa İstasyon arka planda kablosuz ağları aramaya devam eder. 1 dakika kadar bekledikten sonra “Yeniden Ara” tuşuna basarak Cosa İstasyon’un kablosuz ağları yeniden listelemesini sağlayabilirsiniz. 
  • Kablosuz ağınızın gizli olmadığından emin olun. Kablosuz ağınız gizli ise Cihaz Kurulumu yaparken geçici bir süreliğine modeminizden bu ayarı gizli olmayacak şekilde değiştirin. Kurulumu tamamladıktan sonra kablosuz ağınızı tekrar gizli duruma getirebilirsiniz.
  • Cosa İstasyon ve modeminizi yeniden başlatmanız çoğu zaman bu tip sorunları giderebilir. 
  • Kablosuz ağınıza farklı bir cihazla bağlanmayı denebilirsiniz. Bu yöntemi Cosa İstasyon’un bulunduğu yerden deneyerek kablosuz ağınızla ilgili bir sorun olmadığından emin olabilirsiniz. Başka bir cihazla da bağlantı sağlanamıyorsa modeminize çok uzak olabilirsiniz. Cosa İstasyon’u modeminize daha yakın bir yere alarak tekrar deneyin.
  • Modeminizin Cosa İstasyon ile uyumlu olduğundan emin olun: Cosa İstasyon 802.11 b/g standartlarında ve 2.4 GHz frekans bandında çalışır. Çoğu modemde bu standart olmakla beraber bazı çok yeni modemler aynı zamanda 5 GHz frekans bandını da destekler. Modeminiz sadece bu frekansta çalışacak şekilde ayarlanmış olabilir. Bu ayarı değiştirerek tekrar deneyebilirsiniz. Ayarları değiştirmek için modeminizin kullanma kılavuzu veya yetkili servisine danışabilirsiniz.
  • Başka cihazlarla enterferans olmadığından emin olun: 2.4 GHz’de çalışan diğer cihazlarla enterferans oluştuğundan bu sorun oluşuyor olabilir. Lütfen telsiz, telefon, bluetooth cihazlar, kablosuz güvenlik sistemleri ve benzeri kablosuz çalışan cihazları kapatıp tekrar deneyin.
  • Modeminize bağlı kablosuz cihaz sayısını azaltmayı deneyin.
  • Modeminizin güvenlik ayarlarını geçici süre kaldırmayı deneyin.
  • Modeminizde MAC adresi filtresi olmadığından emin olun.
  • Modemizin güncel yazılım kullandığından emin olun.
Bu makale yardımcı oldu mu?
0 kişi içerisinden 0 kişi bunun yardımcı olduğunu düşündü
Başka sorularınız var mı? Bir talep gönder

Yorumlar

Bir Zendesk Hizmetidir